Hoe betaal ik de huur?

Wij versturen geen acceptgiro's of facturen. De volgende betaalwijzen zijn mogelijk:

  • Automatische Incasso
    Wel zo makkelijk. Bij het ondertekenen van je huurcontract vragen wij je een machtiging voor automatische incasso te ondertekenen. Wij incasseren dan automatisch de huur van jouw rekening. Wijzigingen in de huurprijs worden - na een aankondiging vooraf - direct doorgevoerd. Je hoeft hiervoor niets te doen. 
    Heb je geen machtiging voor automatische incasso afgegeven, maar wilt je dat nu toch doen? Log in op Mijn WSL en pas je betaalwijze aan. Geen inlog? Neem dan even contact met ons op. 
  • Overschrijving per bank/internetbankieren
    Via internetbankieren kun je een maandelijkse opdracht instellen of het bedrag iedere maand handmatig overmaken. Ons rekeningnummer is IBAN: NL29RABO0335903452 BIC: RABONL2U
    Als je een maandelijkse opdracht instelt, hou er dan wel rekening mee dat je de bank tijdig informeert over wijzigingen in het huurbedrag, bijvoorbeeld bij huurverhoging. Zo voorkom je dat het verkeerde bedrag wordt overgemaakt.
  • iDEAL
    Betaal je de huur niet via automatische incasso, dan kun je via huurdersportaal MijnWSL ook via iDEAL betalen. Zodra de volgende betaling klaarstaat (voor de eerste van de maand) of bij een betalingsregeling, klik je in je betalingsoverzicht op iDEAL om een betaling uit te voeren.
  • Pinnen bij ons op kantoor
    Het is uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk contant te betalen.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden